Kurumsal Kimlik Çalışması

Kurumsal Kimlik Çalışması İle Markanızı Daha Kurumsal Bir Çizgiye Taşıyalım.
Bir markanın dijital ortamda; pozisyonunu, imajını, prestijini kısacası kurumsal yüzünü yansıtan indikatörler kurumsal kimliği oluşturur.
İç ve diş dünyadaki rekabet ortamında ayırt edilebilir olmak, özümsenebilmek ve kalıcı bir imzaya sahip olabilmek için bu kimliğe ihtiyacımız vardır. Görsel, işitsel ya da metin sel, temel noktaların her yönüyle, markanın hizmet içeriğine uygun olarak projelendirilmesi ve doğru mesajın doğru kurgularla aktarılabilmesi de bu kimliğin oluşturulmasından geçmektedir.
Kurumsal kimlik te amaç;’ Kalıcılık ve iz bırakabilmektir.’
Dünyada tanınmış markaların her birinin ün yapmış bir Logoları vardır. Bunun sayesinde dijital mecralarda olsun ya da olmasın her an dikkatleri üzerlerine çekebiliyor ve geniş kitlelere kolaylıkla hitap edebiliyorlar. İşte sektördeki firmaların imajını bu kimlikler belirlemektedir.
Eğer ki profesyonel çalışıyor ve bu pazarda kalıcı olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsak, hiç şüphesiz daha fazla hitap edebileceğimiz topluluğa ihtiyacımız olacak, bunun için de markanın adının duyurabileceği etkili bir Online sayfası gerekecektir.
Web tasarım ajansları bu noktada devreye girerek, planı projesi ve tüm temalarıyla firmayı yansıtan bir sayfa hazırlamaktadır. Kurumsal kimlik çalışmaları da bu aşamanın bir parçasıdır. Logosu, web dizaynı, mottosu, vizyonu, sloganı, e posta imzası, sosyal medya kiti ve Jinglarla zenginleştirilerek hazırlanan kurumsal kimlik çalışması daha sonra dijital platforma sunulmakta ve etkinliği değerlendirilmektedir.

01. Şık Bir Duruşunuz Olsun!
Doğru mesajları, doğru kurguyu ve doğru kurumsal kimlik ögelerini seçmenizin ardından yapmanız gereken sizi rakiplerinizden sıyıracak şıklıkta bir kurumsal kimlik bütününe sahip olmaktır. Sıradan, markanızın farkını ortaya çıkarmaktan uzak tasarımlardan ve mesajlardan uzak durmalısınız. Sektöre şık bir duruş ile kurumsal kimliğinizi yansıtmalısınız.

02. Kim Olduğunuzu Doğru Anlatın!
Sektörünüzde fark yaratmak ve kendinizi doğru yerlerde konumlandırmak için kurumsal kimliğinizin olması artık yeterli değil, Doğru kurgulanmış ve eksiksiz olması gerekli. Kurumsal kimlik ögeleriniz ile hedef kitlenizin kafasında iz bırakırsınız. Markanızı hedef kitlenize en doğru ve en eksiksiz şekilde anlatmak için kurumsal kimlik ögelerinizin bir bütün oluşturması ve aynı doğrultuda mesajlar vermesi gerekir.