Marka Konumlandırma

Marka Konumlandırma
Markanız Yaptığınız İşi Ne Kadar Yansıtıyor?

Yeni bir marka yaratmak, ya da var olan markayı daha iyi noktalara taşımak ciddi bir planlama ve süreç gerektiriyor. Arma Digital bu noktada 2003 yılından beri yüzlerce markanın sıfırdan oluşturulması ya da daha iyi yerlere getirilmesi için çalışmalar yaptı. Seo Ajansı olarak bu çalışmalar kapsamında pazar araştırması, hedef kitle analizi, kullanıcı alışkanlıkları, rakip analizi, S.W.O.T analizi, eğilimler, satış raporları vb. bir çok başlık altında bir plan ve süreç çıkarıp bunu müşterilerimiz ile paylaşırız. Siz de markanızın daha iyi bir yerde olmasını ve satışlarınızı arttırmak istiyorsanız Sosyal Medya Ajansı  bize ulaşmanız yeterli olacaktır. Gerisini ekibimize bırakın :)

DEVAMINI OKU
Benim Biricik Markam

01. Benim Biricik Markam

Bu aşamada şuna dikkat ederiz. Markanın müşterilerinin zihninde ayırt edici bir özellikle yer almasını ve bu özellikle bütünleşmesini sağlamaktır. Örneğin Volvo markası “ güvenlik” özelliği üzerine konumlandırılmış ve müşterilerinin hafızasında güvenli olarak anımsanmaktadır. Konumlandırma stratejisinin önemi firmanın çalışmalarını yürüttüğü ilk andan itibaren önemini ortaya koymaktadır. Marka pazarlama konumlandırmasıyla birlikte ürünlerin satış ve pazarlama stratejileri için ışık tutmaktadır. Yapılan çalışmanın ardından pazara sunulan ürün ve hizmetler firmanın ileriki adımları atması açısından hayati önem taşımaktadır. Marka konumlandırmanın hatalı yapılması firmanın ciddi bir zarar etmesi demektir. Bu nedenle yapılan bu çalışmanın uzmanlaşmış bir ekiple yürütülmesi gerekmektedir.

Konum Gönderiyorum :)

02. Konum Gönderiyorum :)

Marka konumlandırma markaların hedef kitle zihinlerinde ne şekilde yer alacağının kapsamlı bir çalışmasını içerir. Bu süreçte öncelikle firmaların kendisi detaylı olarak incelenir. İkinci aşamada rakip analizleri ve sektör analizleri yapılmaktadır. Sonrasında rakipleri açısından daha önce kullanılmayan bir özellik teşhis edilir. Hedef kitlenin de detaylı incelenmesinin ardından markanın hangi açıdan konumlandırılacağı şekillenmektedir.

TEKLİF İSTE