Logo tasarımı, bir markanın veya işletmenin kimliğini görsel olarak temsil eden, belirli grafik unsurların birleşimidir. Logo, markanın misyonunu, vizyonunu ve değerlerini birkaç basit ve etkili sembol, yazı tipi ve renk ile ifade eder. Logo tasarımı, markanın piyasada tanınabilirliğini artırır ve tüketici zihninde kalıcı bir izlenim bırakır.
Türkiye' de bir çok firma logolarını matbaa vb. basım yerlerinde basit bir harf sistemi ile yaptırmaktadır. Ancak bu şekilde logolar piyasada çok fazla olduğu için akılda kalıcılığı en aza indirgemektedir. Hizmet verdiğiniz alanda dikkat edin bir çok sizinle aynı hizmeti veren kuruluşlarının sahip oldukları logoların çok kalitesiz olduğunu gözlemleyeceksiniz. Özellikle internet sitesi sahibi olan kuruluşlar kötü bir logoya sahipse ziyaretçi üzerinde olumsuz bir etki bırakmaktadır. Çünkü internet sitesi üzerinden siz ulaşacak olan kişiler sizi tanımadıkları için güvenmemektedir. Djital ajans açısından bu güven ancak kurumsal bir görüntü ile sağlanabilmektedir. Bu kurumsal görüntüde ise logo en büyük paydayı almaktadır.